top of page

Kapadokya Turu

Kapadokya'nın Büyülü Dünyasına Yolculuk

beautiful-girl-traditional-carpet-shop-goreme-city-cappadocia-turkey.jpg

1. Gün: Gece Yolculuğu ve Ihlara Vadisi'nin Doğal Güzellikleri

Çanakkale Cumhuriyet Meydanı'ndan gece yarısı başlayan yolculuğumuz, Imroz Travel'ın konforlu araçlarında ikramlar eşliğinde Aksaray'a doğru ilerliyor. Sabahın ilk ışıklarıyla Ihlara Vadisi'ne varıyoruz. Bu eşsiz vadide Melendiz Nehri boyunca yürüyüş yaparak, kaya oyması kiliseleri ve tarihi freskleri keşfedeceğiz.

2. Gün: Kapadokya'nın Kalbi: Göreme, Güvercinlik Vadisi ve Uçhisar

Kahvaltı sonrası Kapadokya'nın gözdesi Kaymaklı Yeraltı Şehri'ni ziyaret ediyoruz. Yeraltı şehrinin gizemli koridorlarında tarihin izlerini sürüyoruz. Öğle yemeği sonrası Güvercinlik Vadisi'nin doğal güzelliklerine dalıyor, Uçhisar Kalesi'nin etkileyici manzarasını fotoğraflıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Imroz Travel'ın özenle seçtiği otelimizde gerçekleşiyor.

3. Gün: Paşabağ, Avanos Çömlekçiliği ve Göreme Açık Hava Müzesi

Paşabağ'da peri bacalarının arasında bir yürüyüş yaparak sabahımızı başlatıyoruz. Ardından Avanos'taki çömlek atölyesinde geleneksel el sanatlarını gözlemliyoruz. Öğle yemeği sonrası Göreme Açık Hava Müzesi'nde Kapadokya'nın ruhunu hissediyor, bölgenin en iyi kabak çekirdeklerini tadıyoruz. Turumuzu tamamladıktan sonra Çanakkale'ye dönüş yolculuğumuz başlıyor.