top of page

Karadeniz'in Büyüleyici Güzellikleri Turu

3 Gün Süren Unutulmaz Bir Karadeniz Keşfi

1. Gün: Fırtına Vadisi'nin Doğal Harikaları

Erken saatlerde Çanakkale Cumhuriyet Meydanı'nda başlayacak olan maceramız, Trabzon'a uçuş ile devam ediyor. İlk durağımız, yeşilin her tonunu barındıran Çamlıhemşin. Burada Fırtına Vadisi'nin eşsiz güzelliklerini, tarihi Çinçiva Köprüsü'nü, kartal yuvası olarak adlandırılan Zil Kale'yi ve göz alıcı Palovit Şelalesi'ni keşfedeceğiz. Macera severler için zipline aktivitesi de sunulacak. Günün sonunda, Ayder Yaylası'nın büyüleyici manzarası eşliğinde konaklayacağımız otele geçiyoruz.

2. Gün: Uzungöl ve Karagöl'ün Sessiz Sükuneti

Kahvaltı sonrası, Borçka'daki Karagöl'e doğru yola çıkıyoruz. Burada doğanın muazzam güzelliklerine tanık olacak, isteyen misafirlerimiz gölde kayıkla gezinti yapabilecek. Öğle yemeği için Rize'ye geçiyoruz. Rize bezinin geleneksel yapımını göreceğimiz fabrika ziyareti ve alışveriş molası sonrasında Uzungöl'e hareket ediyoruz. Göl kenarında serbest zamanın ardından ikinci konaklamamızı gerçekleştiriyoruz.

3. Gün: Trabzon'un Kültürel Mirası

Son günümüzde Lustra ve Karestel Yaylaları'na unutulmaz bir yolculuk yapacağız. Bölgenin doğal güzelliklerini ve yöresel lezzetlerini keşfedeceğiz. Dönüş yolunda Trabzon'da çay fabrikası ve bıçak yapım atölyesi ziyaretleri gerçekleştireceğiz. Öğle yemeğinden sonra Atatürk Köşkü'nü ziyaret ediyoruz. Bu tarihi köşkte Atatürk'ün eşyalarını ve fotoğraflarını göreceğiz. Turumuzun sonunda, Trabzon Havalimanı'ndan İstanbul/İzmir'e uçarak Çanakkale'ye dönüyoruz.